Fashion

Модни Икони

Когато музиката
срещне модата

Още през 2004 г. една от най-популярните американски модни редактори Сузи Менкес написа: „Изглежда, че всеки в Америка може да направи колекция, стига той да бъде известен“. 

A днес в причудливия свят на социалните мрежи и инфлуенс маркетинга, тези думи отекват с още по-голяма сила. Вижте кои са нашите топ 3 на звездните имена, които през последните няколко десетилетия, не само, че слязоха от почетните музикални класации, но със своята харизма и изключителен стил станаха звездни дизайнери на модната сцена.

Фарел Уилямс
- Louis Vuitton

Тази година Фарел Уилямс за пореден път се доказа като културна глобална икона, чиито творчески талант се простира отвъд музиката, изкуството и модата. Продуцентът и изпълнител е новият творчески директор на мъжките колекции на луксозния моден бранд Louis Vuitton. 

Той е и съосновател на марката за стрийт стил облекло Bilionaire Boys Club, а неговата първата му авторска колекция предстои да  видим след броени дни по време на Седмицата на модата в Париж.

Риана - Fenty

Най-вълнуващата модна муза, която обикнахме в мига, в който направи уникалната си прическа „боб“ и с годините се доказа като повелителката на модата с още десетки модни колаборации и самостоятелни модни линии за бельо, козметика и луксозната и модна марка FENTY –  на името на Робин Риана Фенти, както всъщност е пълното име на родената в Барбадос суперзвезда.

Най-големият в света моден конгломерат  LVMH е собственост на индустриалния титан Бернар Арно, който смята, че луксозен моден лейбъл воден от чернокожа жена е огромен скок е света на модата.

Rihanna

Beyonce е новият съдизайнер на Balmain

Кралицата на музиката,  която съвсем скоро започна обиколката си из Европа като част от световното турне за промотиране на албума си, участва в създаването на последната колекция за висша мода на марката Balmain.  Бионсе работи рамо до рамо с известния дизайнер и креативен директор на марката Оливие Рустен. Тя за пореден път успя да обедини музиката и модата, създавайки колекция, с която превръща албума сив марка и този път на модна линия. 

Лимитираната колекция е съчетана с изковани метални нагръдници и бюстиета с висящи кристали, предназначени да изглеждат като полилеи. След като многократно Рустен е канил изпълнителката за своя муза, сега поканата му е  насочена в съвсем друга посока – съдизайнер за първата им обща колекция.

03.

Всяко единствено по рода си модно произведение е директно вдъхновено от конкретен текст от албума Renaissance, споделя тандема. Една от впечатляващите визии е  бюстие от кован метал, създадено от Ели Хирш, комбинирано с дълги черни кожени ръкавици, дълга парео пола и подходящи гривни с шипове, а визията е създадена в знак на почит към текста от I’m That Girl.

Колекцията е изненада за всички, дори за най-верните фенове на Бионсе, следящи всяка нейна стъпка. Оливие споделя, че елиминирането на маркетингов и рекламен план е създало мечтаната творческа  среда, в която целият екип е работил спокойно, създавайки велико изкуство.

Количка