Jacquemus

Ако нещо е сладко в Instagram,ще се продава...

В свят, в който модните марки непрекъснато се борят за внимание, едно име се очертава като пионер в индустрията – Jacquemus. С иновативния си маркетингов подход тази френска луксозна марка успя да завладее света на модата и да остави почти у всеки любител на нежната диктаторка трайно впечатление. От нетрадиционните ревюта до стратегическото използване на социалните медии – Jacquemus предефинира какво означава да си успешна модна марка в дигиталната ера.  

Всъщност, ако има някой, който знае как да използва силата на социалните медии, това е Симон Порт Жакмюс. Талантливият дизайнер бързо разбира, че за да се конкурира с големите луксозни Голиати като Chanel, Louis Vuitton и Dior, той трябва да привлече вниманието на публиката и точно това прави чрез социалните мрежи. „Имиджът, признава той, е всичко.“

Screenshot 2023-10-17 174123

instagram

Screenshot 2023-10-17 181924

От огромна сламена шапка до миниатюрна чанта – творенията на младия дизайнер са навсякъде в социалните медии, а най-влиятелните модерни момичета не спират да се снимат с тях. Той не крие, че обича да е комерсиален, въпреки че мнозина го класифицират като концептуален артист и казват, че се рее между асиметрични, деконструирани кройки и дамски линии. 

От декоративни панделки, завързани на възел, женствени елементи на рокли и пуловери, през палта, които наслояват визията с драпирани детайли, чак до игриви, забавни, асиметрични топове и блузи, Jacquemus предлага фантастичен френски шик, който преобръща дори лошия ден в забавен. 

Симон е не само дизайнер, но и разказвач на истории. Абсолютно всяка негова колекция има ярка история, която завладява пресата, блогърите и купувачите. И няма значение дали говорим за женски или мъжки неща. Всеки иска да бъде част от вселената на Jacquemus. В допълнение, изображенията, предложени от дизайнера, са толкова оригинални, че не могат да бъдат объркани с нищо друго.

Как постига това?

Жакмюс има прост и разумен подход като моден дизайнер и този подход зависи от отговора на въпроса: Ще изглеждат ли творенията му добре в социалните медии? 

Това е причината той да създаде La Bomba, сламена шапка, толкова масивна, че да може да засенчи малко село за шоуто си през пролетта на 2018 г. 

Моят екип каза: „Саймън, никой няма да носи тези огромни шапки, просто ще направим няколко“. Продадохме стотици“, отбелязва той. Това е и причината, поради която за същото шоу той сви чантата си Le Chiquito до абсурдни (и възхитителни) размери за кукла – ход, който стартира хиляди мемета  в социалните мрежи и доведе до още един колосален успех за бранда. „Ако нещо е сладко в Instagram, ще се продава“, обяснява той. „Това е просто светът, в който живеем.

Screenshot 2023-10-17 173620

Trendy

Screenshot 2023-10-17 173408

Jacquemus наистина разбира как да задържи аудиторията ангажирана и къде се крият инструментите за това. Марката внимателно създава събития и pop-ups, като всички те са естетически доминиращи по начин, идеално проектиран да бъде публикуван и да стане viral в социалните медии. 

През декември 2021 г. марката представи изцяло розови вендинг машини, отворени 24 часа в денонощието, като най-добрата маркетингова стратегия за достигане до милениалите и Gen Z поколението. Инсталацията беше завладяващ начин за популяризиране на новия цвят на чантата Le Bambino Long, а също и катализатор за харесвания в социалните медии.

През май 2022 г. Jacquemus го направи отново: той представи друг „изскачащ прозорец” за търговия на дребно, който беше по-скоро за преживяване, отколкото просто за покупка. Представен в Selfridges в Лондон, марката боядиса всичко в синьо. Инсталацията бе сюрреалистична интерпретация на банята на дизайнера и включваше ексклузивни цветове на чантите Chiquito и Bambino, както и ексклузивни облекла. 

По-рано тази година Jacquemus наруши виртуално трафика в Париж с гигантски интерпретации на известните чанти Bambino. В Instagram видеото, което вече е viral, показва три Bambino под формата на автобуси, пресичащи пътя с висока скорост. И докато илюзията може да е спряла в социалните медии, шумът, който създаде (и ръстът в продажбите), е постоянен и колосален.

Най-новата им инсталация през лятото бе гигантска раздута версия на чантата Le Bambimou, която се носи сред океана покрай бреговете на Франция, докато друга чанта може да се види като моден камион за сладолед, спиращ за пешеходците и сервиращ „Vanille Fraise“.

За да популяризира своя новооткрит магазин на езерото Комо през май, Жакмюс пусна огромна чанта с размер на лодка и добави под поста си: „Току-що пристигнахме в Комо.“ 

Screenshot 2023-10-17 175954

Jacquemus

Screenshot 2023-10-17 182302

Симон умее да мисли извън рамките и да изследва уникални места и формати за събития си, за да създаде усещане за спектакъл и чудо. Вместо традиционни шоута по подиума, той създава събития, които пренасят публиката в различен свят и оставят трайно впечатление. Едно от най-запомнящите се събития беше шоуто „La Riviera“, на което модели се разходиха по 500-метрова розова писта, разположена на фона на лавандулови полета в Южна Франция. Шоуто не само демонстрира колекцията на Jacquemus, но също така улови същността на марката и нейното френско наследство.

Сред спектаклите, които ще се помнят винаги, не можем да не включим ревюто в житните поля, дефилето сред огромните бели солници или шоуто за колекция „LE CHOUCHOU“ във Версайския дворец.

С дигиталното си присъствие и фантастичната си естетика френският дизайнер успява да ни накара да мечтаем както за Прованс, така и за тези нелепо-малки-но-много-красиви цветни чантички. Изпълнен с позитивизъм, Жакмюс не спира да казва: „Винаги искам да отправям положително послание към младото поколение: „Вижте, аз съм self-made, Успехът е възможен!”

А ние, след всичко направено и показано, истински му вярваме!

CODE LIFE БРОЙ 9-ТИ

СЪДЪРЖАНИЕ

Възползвайте се от нашата лесна навигагия с която можете да прескачате, връщате или избирате страниците си по ваш избор.

01.

Писмо от Редактора

Страница 1

02.
#неесрамнодасичистач

Бонанза Бачорски

Страница 2

03.
Cover Story

Небето ни е "граница"!

Страница 3

04.

Бачорски & Златната Ябълка

Страница 4

05.

Лукс в Сърцето на Дубай

Страница 5

06.

На крилете на лукса, или кой лети със стил?

Страница 6

07.

Мода на 4 Колела

Страница 7

08.

Примекс

Страница 8

09.

Милионерите в Социалните Мрежи

Страница 9

10.

Radapola

Страница 10

11.

Movember: Горещи мъже с мустаци!

Страница 11

12.

Открадни си вдъновение от неговия гардероб

Страница 12

13.

Тихият Лукс на Ноември

Страница 13

14.
Expensive Taste

Високо, високо, високоо.. За високите токчета с любов!

Страница 14

15.
Jacquemus

Ако нещо е сладко в instagra, ще се продава.. Това е просто светът в който живеем!

Страница 15

16.
KAWS

Съвременни Проявленив на Изкуството

Страница 16

17.

5 Романтични места, където да избягаме от студа.

Страница 17

18.
Перото на Мадам Рошав

СКИАП срещу КОКО

Страница 18

19.

5 Страхотни завършека на деня... в ЧАША

Страница 19

20.
Iris Van Herpen

Discovering Fashion

Страница 20

21.
Салони за Красота

Beauty Time With Murphy

Страница 21

22.

За Онлайн Любовта, и Други Модерни Работи!

Страница 22

23.

Who To Follow On Instagram?

Страница 23

24.

Механа "Под Метлите"

Страница 24

25.
Enigma Leather Boutique

За Вечната Класика, и Новите Тенденции в Кожените Дрехи

Страница 25

26.
Trend Of The Month

Целувка с мустак през ноември

Страница 26

27.
Николай Божилов

Българският Успех зад граница!

Страница 27

28.

Diblong

Страница 28

29.

Megami

Страница 29

30.

Снимки на месеца

Страница 30