Сузана Бабаалиева - Основател на най-новия премиум клас корейски козметичен бранд в България

Интервю: Age Code

Как стартирахте "Age Code" и какво Ви мотивира да създадете своята продуктова линия, въпреки големия избор на козметика на пазара?

Прекарах доста години (близо 8) в парфюмерийната и козметичната индустрия, работейки с големи водещи брандове и наблюдавайки как стотици хора не успяват да намерят правилната грижа за кожата на лицето си. Проблемите на клиентите, с които, с които се срещах, бяха, че козметиката не е изцяло натурална, не е ефикасна и с нежна формула, не е подходяща за най-чувствителната кожа, не е хипоалергенна и много други. 

В същото време аз изпитвах същия този ужас върху себе си, лутах се в търсене на правилната козметика за решаването на всички проблеми, които имах с кожата си на тогавашния етап. Това ме провокира вместо да се предам на ситуацията – да създам свой собствен бранд продукти. 

Така през 2019-та година в съзнанието ми се зароди идеята за AGE CODE, който да предлага 100% натурални козметични продукти, съобразени с нуждите на всяка жена по света, без значение от нейния тип кожа и възраст. Също така – нещо много важно, а именно да бъде хипоалергенна, за да достигнем и до онези клиенти с най-чувствителната кожа. 

Какво беше най-голямото предизвикателство към Вас при създаването на бранда AGE CODE и защо точно в Южна Корея?

Най-голямото презивикателство беше намирането на лаборатория, с която заедно да създадем това, което днес наричам ,,ШЕДЬОВЪР В КОЗМЕТИЧНАТА ИНДУСТРИЯ“. В продължение на повече от три месеца денонощна комуникация с над 100 лаборатории в Южна Корея получавах последователни откази за започване на подобен проект. 

Основната причина беше, че България не представлява интерес за тях заради ниската си покупателна способност… Най-накрая получих ТРИ ПЪТИ ,,ДА“ от три различни козметични лаборатории. НЯМА ДА ЗАБРАВЯ ДЕНЯ, В КОЙТО ПОДПИСАХМЕ ДОГОВОРА с една от тях, с която в последствие създадохме AGE CODE. A защо избрах Южна Корея – защото исках да бъде наистина УНИКАЛНО, нещо извън човешките представи. 

Тези мои желания можеха да се превърнат в реалност само в страна като Южна Корея. Всички знаем, че в момента продуктите от Южна Корея са сред най-добрите в света заради уникалните си формули, най-модерните технологии и използването на натурални съставки. Така в продължение на три години работихме върху продуктите на AGE CODE. 

Всяка съставка бе подбрана с изключително внимание, използвана бе специална НАНОТЕХНОЛОГИЯ, разработени бяха всички формули. След многократно тестване на продуктите, проследяване на резултатите от тях във времето, проследяване на всички реакции на кожата, стигнахме до момента, в който продуктите отговаряха на всички мои изисквания.

Какво според Вас е преимуществото на Age Code пред други линии натурална грижа за кожата?

AGE CODE е линия, разработена с нанотехнология, която умалява молекулите й до 300 пъти в сравнение с останалите марки на пазара. Това позволява нейното преминаване през слоевете на кожата ни и достигане до ДЕРМА ниво, по този начин AGE CODE действа директно върху причинителите на проблемите на нашата кожа, а не просто заглажда на повърхността следствието от тях. 

age code

По този начин подмладяваме кожата отвътре навън. Благодарение на тази технология, AGE CODE е подходяща за всеки тип кожа и всяка възраст – разбира се, говорим за възраст след 27 години. Да не забравяме, че козметиката е създадена да въздейства на възрастовите промени. Освен това, тя е силно концентрирана – използва се ВИНАГИ НА ВЛАЖНА КОЖА и се нанася количество колкото едно грахово зърно, по този начин продуктите стигат за минимум 12 месеца употреба, което позволява на нашите клиенти да спестят много време в избор на козметика и спестяване на много средства в действието ,,проба- грешка,,.

Можете ли да ни споделите кои съставки държахте да бъдат включени в съдържанието на продуктите на Age Code и защо?

Едно от големите предимства да създадеш бранд в Южна Корея е именно богатството на изключителни натурални съставки. Такива, които никъде извън тяхната култура не може да срещнеш. Затова и при избора на съдържание аз държах не просто съставките да бъдат натурални, ефикасни и леки за абсорбиране от кожата, но и подходящи за кожa с розацея и някои видове кожен дерматит. Ще издам, че част от тези съставки са: екстракт от черен трюфел, естракт от зюмбюл, екстракт от свещен лотос и моята любима, която прави ЧУДЕСА с кожата ни – стволови клетки от ЕДЕЛВАЙС. 

Имате ли ваши лични фаворити сред продуктите на Age Code?

Труден въпрос, не мога да конкретизирам, че един или друг продукт от линията ми е най-любим, тъй като серията, която създадохме от 7 броя продукти, е, за да може всяка жена вкъщи да покрие изцяло нуждите на своята кожа и да няма нужда да купува нищо допълнително. Разбира се, като всяка жена, имам малко по-любими продукти от любимите, а именно: изключително нежната маска – Intense Aqua Mask. 

Тя почиства порите, черните точки, редуцира омазняването и успокоява розацеята. Другият феномен за мен е околоочната маска – Physiolift Eye Mask. Tози продукт има невероятни резултати срещу тъмните кръгове под очите и подпухналостта. 

Тези продукти са два от БЕСТСЕЛЪРИТЕ ни. Третият продукт, който ще спомена, е регенериращият серум AGE CODE – Physiolift Serum – точно в него има най-голямо съдържание на стволови клетки от ЕДЕЛВАЙС и точно това е продуктът, който учените от лабораторията в Южна Корея наричат алтарнатива на ботокс. Мога да споделя още много за всеки един от седемте, защото всеки от тях беше създаден със своето специално предназначение.

younger

 Много съм горда, че постигнахме перфекционизъм и то точно в резултатите на всеки един от тях. в частност. В продължение на вече 3 години, от когато сме на пазара, често наблюдавам хората, закупили 4 или 5 продукта, да се върнат отново при нас, защото искат да се възползват от пълната серия, което може само да ме радва. 

Какви са бъдещите планове за Age Code?

Не искам да издавам много от бъдещите проекти за AGE CODE, само ще споделя, че предстоят много и мащабни такива, както в България, така и в чужбина.

Ще има още много нови феноменални продукти, които ще пуснем съвсем скоро в търговската мрежа, ще има доста интересни и нестандартни колаборации с уникални личности и компании, познати по цял свят.

Какъв съвет бихте дали на нашите почитатели?

Като човек занимаващ се с козметика, ще кажа – на първо място е необходимо да подбираме много внимателно продуктите за грижа за лицето си, все пак то е нашата визитна картичка. Нека не правим компромис с това. 

Също така, като една жена, минала през толкова трудности по пътя към целта, искам да посъветвам читателите на Code Life да не се отказват от мечтите си, колкото и да е трудно. Постоянството и целта са ключът към успеха. Поставяйте си цели и не спирайте да ги следвате. И в този ред на мисли ще завърша с един цитат на Зиг Зиглар – „Няма асансьор към успеха, трябва да се изкачиш по стълбите“.

Повече информация за продуктите на AGE CODE може да намерите на официалния уебсайт на бранда.

beauty

Количка